کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

در غیبت معشوق

سه شنبه, ۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۲ ق.ظ

 

تجربه‌ی دوست داشتن، یک خوشبختی است. گاهی حتی فراق، خوش است. خصوصا اگر از تب‌و‌تاب اولیه عبور کرده باشی. اجازه دهی غبارها بخوابند. آرام بگیری و قبول کنی.

عشق به قلب آدم غَنا می‌بخشد. تجربه‌ی این رنج‌ها خوب است و یک گنجینه در ته قلبِ تو پُر می‌کند، اگر درست شناسایی‌اش کنی.

آلبر کامو در زمانه‌ی دوری از یار نوشت: "حتی جدا از تو، چیزی در من سکونت داشت."

در غیبت معشوق، چیزی از او در تو ساکن می‌شود.

چیزی حتی بهتر از او.

 

| معین دهاز |   

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۰۲/۰۷/۰۴
  • ۲۹۲ نمایش
  • پروازِ خیال ...

معین دهاز

نظرات (۴)

و چقدر درست گفت استاد علیرضا آذر:

 

به خودم آمدم انگار تویی در من بود

این، کمی بیشتر از دل به کسی بستن بود

پاسخ:
ببین یعنی این "پاسخ شعر را با شعری زیباتر دهیم" که در پیش گرفتی فوق العاده س :)
کاش مثل شما انقدر خفن بودم که با خوندن یه متن و یه شعر یاد کلی شعر دل نشین دیگه میفتادم
ولی خب متاسفانه ذهنم تک بعدیه😂😂

حس خود خفن‌پنداری بهم القا شد :))

 

احسان افشاری عزیز یه جا میگه:

چه استراحت خوبی‌ست در جوار خودم
خودم برای خودم با خودم کنار خودم

همین دقیقه که این شعر را تمام کنم
از این شلوغِ شما می‌روم به غار خودم

خوشحالم که هوز هستی 

خیلی وقته نیستن که برادر :(

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی